2010. augusztus 16.

Vásároztunk

Egy kis élménybeszámoló a tegnapi Goubáról.
Megint nagyon sok pozitív élménnyel tértem haza, sok kedves ismerős és még több ismeretlen látogatott meg tegnap a standnál. Elég sok minden elkelt, de arra már az első vásári nap után rájöttem, hogy üvegékszert itt képtelen vagyok eladni - maximum a fülbevalókra van kereslet. Most tehát a textilre helyeztem a fő hangsúlyt - amivel elég sok nehéz percet sikerült szereznem magamnak. Ugyanis a sors úgy hozta, hogy ezúttal nem a fedett részen kaptunk helyet, hanem az egyik udvaron. Ezzel nem is lenne különösebb probléma - eleve vittem egy asztalra csavarozható napernyőt, hátha kell. De arra nem gondoltam, hogy egész nap esni fog :-( Na persze nem egyfolytában, csak úgy óránként kétszer, két-három percre. Eső után értünk a helyszínre, így az asztal és az abrosz szárítgatásával kezdtük a reggelt - de semmi pánik, az eső elment, nap süt, sehol egy felhő (viszont egész nap iszonyatos pára, amit irtó nehezen tűrök...)! Kipakoltunk, stand kész, jöhetnek a vevők. Aztán jött egy kis laza nyári zápor - mindent gyorsan be a napernyő alá, ami szerencsére esernyőnek is megette, viszont csak az asztal felét tudtam vele óvni. Eső el, asztalt szárítgatni, mert természetesen az abrosz elázott. Szárítgatás után kipakolás. Fél óra nyugalom, majd az egész kezdődik előlről. És ez így ment egész nap - ennek köszönhetően, bár tegnaptól este 8-ig kellett/vagy lehetett volna nyitvatartani, én 1/2 7-kor feladtam. Talán legközelebb nagyobb szerencsénk lesz!

5 megjegyzés:

  1. Képzeld, ugyanennél az asztalnál voltam múlt héten :) De akkor megúsztuk eső nélkül. Szép a standod, a zoknibabák különösen :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, de nem az igazi a stand... Minden alkalommal összevissza variálom,d e valahogy sehogy sem jó, azt hiszem, valahogy függőlegesen (talán lépcsőzetesen) kéne terjeszkedni.
    A hely tökéletes lett volna, de az idő rettenetes volt: vagy megfulladtunk a párától, vagy élveztük, hogy esik ránk egy kis hűsítő eső - de akkor meg az árut kellett gyorsan összekapni, hogy ne ázzanak el :-(

    VálaszTörlés
  3. Vettem nálad egy üveg fülit, egy türkizt !
    Szuper, nagyon szeretem, most is az van rajtam :))

    VálaszTörlés
  4. Gina!
    Örülök, hogy tetszik a kis türkiz, viszont szomorú vagyok, mert Te vagy az egyetlen vevő vasárnapról, akivel nem találkoztam "élőben"... Elmentem 2 percre a mosdóba, addig a "boltot" a páromra és az unokanővéremre hagytam. Amikor visszajöttem mondták, hogy valaki elvitt egy pár fülbevalót - ezek szerint Te voltál. Hátha legközelebb összefutunk személyesen is! Mindenesetre viseld egészséggel!
    Rena

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm ! Majd legközelebb találkozunk !
    Vagy gyere el a blogtalálkozóra :))

    VálaszTörlés