2010. augusztus 12.

Kreatív Blogger Díjat kaptam! :-)

Szaller Anditól kaptam egy díjat – amivel sikerült nagyon meglepnie! Elsősorban azért, mert nem gondoltam, hogy akad olyan földi halandó, aki – a rokonokon és ismerősökön kívül - olvassa a blogot :-) Ez az első ilyen jellegű díjam, tehát nagyon köszönöm!

Ha jól értem, 7 dolgot kell írnom magamról – hát nem könnyű…
1. Mindig úgy gondoltam, hogy nekem nem lesz gyerekem. Aztán találkoztam a nagy ő-vel, és mégis lett :-) Most viszont már el nem tudnám képzelni az életet a kiskorú nélkül, annyira megváltoztatott mindent. Csak azt nem értem, a gyerek előtt mit tudtam egész nap csinálni? Amúgy enyém a világ legszebb és legokosabb gyereke :-)
2. Kedvenc hónapom a május, mert olyankor már majdnem nyár van, hajnalban már világos van, és csicsergős-rigófüttyös hangulatban szebben indulnak a napok.
3. Állandóan időhiánnyal küzdök, viszont sosem kések sehonnan! Sajnos leginkább az alvásidőből tudok lecsippenteni (a munkaidő fix, a gyerektől meg nem lenne szívem elvenni egy percet sem), így –legalábbis úgy érzem, - bárhol/bármikor el tudnék aludni…
4. Szeretek a vásárlóimmal személyesen találkozni. Ez elég gyakran sikerül is, mivel aki pesti, inkább eljön érte, minthogy adakozzon a posta javára. Szóval nagyon jó érzés, amikor valaki „élőben” először látja az ékszert – és tetszik neki. (Hál’istennek eddig még nem volt panasz – el ne kiabáljam!)
5. Internet és Facebook-függő vagyok – nem tudom, ez rossz vagy jó dolog. Majd ha muszáj lesz, leszokom róla. Imádom a többi kreatív hölgy (valljuk be, férfi csak elvétve téved ebbe a világba) blogját olvasni – bár mostanában ritkán jut rá időm.
6. Szeretnék 1,80 magas, szőke bombanő lenni – de úgy néz ki, ez már nem fog összejönni (legalábbis ebben az életben).
7. Szeretem a Balatont. Minden évben ide járunk nyaralni, titkos vágyam, hogy nyugdíjas koromban (ami nem holnap lesz) leköltözhessek a tó mellé. Külföldre nem igazán vágyódom, egyedül Barcelonát szeretném egyszer megnézni.

Most pedig egy másik nehéz rész: továbbadni a díjat 7 bloggernek. Ez azért problémás, mert a kreatív bloggerek többségét nem ismerem „személyesen” (értsd: ritkán hagyok kommenteket, vagy lépek kapcsolatba valakivel). Ennek ellenére ideírom a kedvenceimet, remélem elfogadják a díjat! A sorrend véletlenszerű!
- Aledi,a tüneményes, egyedi hangulatú babáiért (egy Piroskát már birtoklunk, de nem hiszem, hogy ennyinél megállunk…)
- Kricsár, aki miatt megkedveltem a réz színét
- BogárKrea, a hihetetlenül kedves játékfigurái miatt
- Ejkukk, a kedves, "csajos" holmijai miatt
- LNóri, a jópofa üveg-kutyusok és házikók miatt
- Larion, akinek a keze alatt minden anyagdarab átváltozik valami csodává
- És végül a Meska-blog Sok-százan (-ezren?) lehetünk hálásak az ötletgazdáknak, amiért elindították a MESKA-t! Én a magam részéről köszönöm!
Rena (alias Manófaktúra)

1 megjegyzés:

  1. Köszönjük szépen (mármint a babák és én :)
    Jó a kérdés az 1. pontban, magam is el szoktam ezen mélázni :)
    És hát... a 6. pont. Na igen, ki nem ? :)))

    VálaszTörlés