2010. június 4.

Smaragd - zöld szett

Itt a jóidő, elő lehet kapni a színes, vidám ruhákat és kiegészítőket! 
Ha szereted a szikrázó, élénkzöld dolgokat, akkor Neked készült ez a garnitúra :-)

Áttetsző zöld üvegrudakból olvasztottam a szett gyöngyeit, de szándékosan nem olvasztottam őket szabályos gömbbé, hanem igyekeztem, minél göcsörtösebb formákat kialakítani. A lámpagyöngyeim mellé színben velük teljesen azonos csiszolt üveggyöngyöket illesztettem. Fentieken kívül ezüstözött ékszerdrótot használtam még a szetthez. Ezüstszín T-kapoccsal záródik. 
Az ár a pár fülbevalót és a karkötőt is magában foglalja.

Méret: a fülbevaló kb 5 centi hosszú (akasztóval együtt), a karkötő kb. 21 centi (átlagos női csukló-méretre jó).

Árak: karkötő: 4 000 HUF / fülbevaló: 1 500 HUF /+ postaköltség

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése